ساحل های معروف در پاتایا تایلند
نوشته شده توسط : mary

ساحل های معروف در پاتایا تایلند

 

 

ساحل هات ونگ فراچان در پاتایا تایلند

ساحل هات ونگ فراچان در پاتایا تایلند ساحلی زیبا و آرام در شما پاتایا است که مکان بسیا مناسبی برای شنا و آفتاب گرفتن در آرامش است . ساحل هات ونگ فراچان از یک کیلومتری که در شمال خلیج پاتایا قرار گرفته است دارای ورودی مشترک با هتل مرکزی ونگ آمات می باشد.در تور تایلند تعطیلات زمستان 94 حتما به این ساحل بروید.هتل ها و آپارتمان های فراوانی در این ساحل قرار دارند که امکانات رفاهی ویژه ای را برای گردشگران تور تایلند فراهم میکنند. هتل های اطراف این ساحل منظره رو به دریا دارند .

 

ساحل هات ونگ فراچان در پاتایا تایلند

 

 

 

ساحل هات جمتین در پاتایا تایلند در واقع ساحلی است به طول 6 کیلومتر که در بالای پاتایا قرار گرفته است و هم چنین مورد توجه بسیاری از موج سواران و ورزشکاران آبی در تور تایلند نوروز 95 می باشد.  این ساحل به نسبت از ساحل پاتایا آرام تر و ساکت تر می باشد و برای شما سکوت را به ارمغان خواهد آورد، هم چنین گفتنی است علاوه بر آرامش این ساحل، می توانید به دیدن هتل ها و دیگر مکان های این منطقه بروید که آن ها هم محلی برای آسایش و استراحت بسیاری از مسافران تور تایلند 95 در طول ساحل خواهند بود.

 

 

 

 

ساحل وانگ آمات بیچ یکی از تفریحات پاتایا در تور تایلند می باشد .این ساحل در قسمت شمالی پاتایا قرار گرفته است و برای افرادی مناسب است که به دنبال مکانی راحت برای استراحت و گرفتن حمام آفتاب می باشند چرا که یکی از تمیزترین و با برنامه ترین سواحل در پاتایا بشمار میرود.در تور تایلند اسفند 94 در این ساحل بزرگ و دیدنی راه رفتن بر روی ماسه ها جذاب می باشد چرا که راه رفتن و دراز کشیدن بر روی این ماسه ها به آدمی حس آرامش می دهد این ساحل در روزهای تعطیلی در تور لحظه آخری تایلند خیلی شلوغ می باشد و کسانی هم که با شنا کردن آشنا هستند در این ساحل به شنا می پردازند.

 





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: ساحل های معروف در پاتایا تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: